قبلی

برگزاری جلسه شورای دبیران در دبیرستان بهارستان رشت- دوره دوم

برگزاری جلسه شورای دبیران در دبیرستان بهارستان رشت- دوره دوم

در مهرماه ۱۴۰۳، جلسه‌ای با حضور بخری از دبیران دبیرستان بهارستان رشت – دوره دوم، به ریاست آقای جهاندیده، مدیر محترم این مجموعه، برگزار شد. در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله برنامه‌ریزی‌های آموزشی، ارتقاء کیفیت تدریس، و تعامل با اولیا و دانش‌آموزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آقای جهاندیده با تاکید بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان اعضای کادر آموزشی، بر لزوم توجه ویژه به نیازهای دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید تأکید کردند. این جلسه با مشارکت فعال دبیران و ارائه پیشنهادات و نظرات آنان به پایان رسید.

دبیرستان پسرانه رشت - دوره دوم

در ادامه، مباحث مهمی از جمله ارتقای کیفیت انضباط دانش‌آموزان مورد تأکید قرار گرفت. مدیر مدرسه بر ضرورت رعایت دقیق قوانین انضباطی و ایجاد محیطی منظم و پویا برای دانش‌آموزان تاکید داشتند. در این راستا، تصمیم‌گیری‌هایی جهت تقویت نظارت‌های انضباطی و اعمال راهکارهای جدید برای کاهش تخلفات احتمالی انجام شد. یکی از بخش‌های مهم این جلسه به بررسی کیفیت آموزش اختصاص داشت. تاکید شد که دبیران باید از روش‌های نوین تدریس و منابع آموزشی متنوع برای تقویت یادگیری استفاده کنند. همچنین بر اهمیت تمرکز بر دروس پایه‌ای و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آزمون‌های سراسری، به ویژه کنکور، تأکید ویژه‌ای شد.

آقای جهاندیده در این جلسه به اهمیت برنامه‌ریزی دقیق تحصیلی برای دانش‌آموزان اشاره کردند و از دبیران خواستند که علاوه بر تدریس منظم و برنامه‌ریزی‌شده، در جهت راهنمایی و حمایت از دانش‌آموزان در انتخاب مسیر تحصیلی و آینده شغلی‌شان نیز تلاش کنند. علاوه بر این، بهبود تعامل میان کادر آموزشی و خانواده‌ها برای پیگیری وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد. این جلسه با ارائه گزارش‌هایی از وضعیت آموزشی و انضباطی دانش‌آموزان و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت آموزشی مدرسه به پایان رسید. همچنین در پایان جلسه، آقای جهاندیده، مدیر دبیرستان بهارستان دوره دوم، از تلاش‌ها و زحمات تمامی معلمان مدرسه تقدیر و تشکر کرد. ایشان با قدردانی از نقش کلیدی دبیران در موفقیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه، خواستار تلاش مستمر برای ارتقاء سطح کیفیت تدریس و آموزش شدند. وی بر اهمیت بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی و ایجاد فضایی پویا و خلاقانه در کلاس‌ها تأکید کرده و از معلمان خواست تا با انگیزه و اشتیاق بیشتری به بهبود فرآیند یادگیری دانش‌آموزان بپردازند.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *